NAPISAŁEM DO 100 SKOCZKÓW NARCIARSKICH 4! *Co z dyskwalifikacją?* | Stękała, Stoch, Deschwanden

Opublikowany 23 sty 2021
ZAOBSERWUJ MNIE NA INSTA (Otrzymasz spam lajków):
kamcioooo_11
Kamciotelli (konto, na którym piszę z widzami): kamciotelli?igshid=1rrhmzimmx9yx
⛷Pierwsza część: plthrow.info/my/wideo/0KJ8fmu3m5xogHk.html
⛷Druga część: plthrow.info/my/wideo/z4uIfpXalraGamg.html
⛷Trzecia część: plthrow.info/my/wideo/2Y6dlWiz2Lysg4U.html
💪WSPÓŁPRACA/ZAPYTANIA BIZNESOWE - freestylepokaz@gmail.com
💪NAJLEPSZE KOSZULKI I BLUZY K&E: ke-freestylers.cupsell.pl/
💪MÓJ DRUGI KANAŁ: plthrow.info/clone/S3wQhKxUKXB9Pt4M9zVLKg.html
GRAFIKA: ktxdesign/
Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i
zostały wykorzystane wg prawa cytatu
(art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

Komentarze

  • AKCJA LOT! Napisz „lot” w komentarzu a przypnę Ci serduszko❤️Wpadaj też na insta bo tam fajne info👊 Ps. Niedługo nowa piosenka!!!!!!

  • Halo Andrzej ❤️

  • Lot

  • Niko kyteosaho xd

  • Twoje odcinki są bardzo interesujące. Nie mogę się doczekać piątego. PS Jeśli można na parę rzeczy zwrócić uwagę, zawodnik sportowy to "athlete" - "player" to gracz. A z kolei Kytösaho czytamy mniej więcej, jak się pisze: nie po angielsku, ale po fińsku. "Y" to niemieckie u umlaut, czyli coś pomiędzy "u" a "i", a z kolei "ö" to tak jak w niemieckim - pomiędzy "o" a "e". Kajtosaho brzmiało by dla tego zawodnika komicznie :) Już lepiej jak będziesz czytać nazwiska fińskie po polsku, bo są wtedy bliższe oryginałowi.

  • Kto lubi oglądać skoki narciarskie?❤Super film uwielbiam tą serię❤

  • Napisz do Kazachów :)

  • 2 minuty wstępu to chyba za dużo

  • Pozdrawiam nick matcytrz

  • lot

  • g

  • Lot

  • To kiedy piszemy do funakiego

  • JĘDRUŚ!!

  • Coraz mniej cie lubią :p

  • lot :)

  • lot

  • Mój Instagram: jpanpawel

  • mój nick na insta jakubemil_16

  • Insta: pioterekxxx

  • Lot

  • Fajnie że utrzymujesz kontakt z Andrzejem

  • Hej ja wszystko rozumiem frajda pisanie do skoczków narciarskich i Wow bo Ci 1 może 2 odpisze wszystko spoko ale po co marnujesz czas na pisanie do nich? Oni dostają MNÓSTWO wiadomości i wiadome jest że nie mają czasu na odpisywanie tylko odczytują lub wcale takie ja mam na ten temat zdanie I to nie jest hejt tylko opinia ale Twój kanał twoja sprawa. 🙄 Lecz według mnie to jest bezsensu

    • @KAMCIO wybacz 😅

    • Przecież o tym mowię, ze dostają mnóstwo wiadomości i nie wszystkie widza i nie odpowiadają🤣

  • Jej wreszcie

  • Może do Mariusa Lindvika? On czasami odpisuje, nie zawsze ale często haha

  • Insta: kacp3r3x

  • lot ❤️ Mój instagram : xlv3ksz

  • Kozacki film🔥🔥

  • Kamcio Kozak lot

  • Nick Poreq69 Jesteś totalnym koksem pozdro

  • Mój nick sewer_882

  • Siema jestem nowym widzem kamcio mam pytanie jaki sport uprawiasz?

  • Ig: filipek70 Bardzo fajny filmik

  • Nie jest źle, już prawie połowa wymaganych 7 tysięcy łapek haha 👌👊

  • Lot

  • Hej napiszesz do aktorów? Np tom holland itp?

  • Napisz do esportowcow

  • lot

  • LOT!

  • Więcej takich filmów💪💪💪💪

  • Masz fajne filmy 💪🏿

  • @Paweldebinski_official

  • Bardzo lubię twoje filmy

  • ,,lot" ❤️ mój nick sliwka 0705

  • Bozee czemu ty caly czas robisz to samooo

    • Bo widzowie proszą😉 Nagrałem odcinek rapowy to już nie cieszył się takim zainteresowaniem. Będą nowe serie tylko, na razie nie mam jak piłki nożnej nagrywać też😀

  • Lot

  • Mój nick ig wiktor_prezesowyyyy

  • Moje insta: Mylanovskyy

  • Kocham tą serie ;)

  • @maksymilianmarkowicz kozak film pozdro

  • Ig kamileczekkamim Może napisz do siatkarzy ??

  • Lot

  • Siema mój Instagram to luczak_photo1

  • Lot

  • 🌟👋

  • 3:20 to jest lot ;)

  • Może teraz napiszesz do legendarnych bokserów (np. Najman)

  • sztos odcineczek :D czekam na więcej

  • Lot

  • lot

  • Takie pisanie do skoczków to tylko zawracanie im dupy za przeproszeniem:) Poza tym, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale przez takie zachowanie tez oni postrzegają ”kibiców” inaczej i wyrabiają sobie o nas zdanie. To, że podbija Ci to zasięgi nie znaczy, że powinieneś to dalej ciągnąć, bo 1 część? Spoko może być, ale ciągłe wypisywanie do nich staje się powoli żałosne. Pozdrowienia dla ludzi z tt jeżeli to czytacie, bo ktoś musiał to w końcu napisać.

    • @KAMCIO Fajnie, że napisałeś swoją perspektywę i szanuję za to:) Po prostu uważam, że ta seria niepotrzebnie się ciągnie (mimo jak pisałeś prośby wielu osób), ale zawsze można znaleźć inne osoby do których można pisać lub inna serię, która da podobne zasięgi✌🏻 W każdym razie trzymam kciuki w dalszym rozwoju kanału i nie chciałam żebyś odebrał to jako hejt, tylko moją opinię. Pozdrawiam cieplutko

    • Cześć, myślę, że nie piszę nic nachalnie oraz szanuję gdy nie odpisują, to zrozumiałe. Wielu skoczków ma pełno wiadomości i myślę, że nie przejmują się i nie biorą wszystkich do serca😅Tacy sportowcy wiedza jacy są kibice. Sam doskonale wiem, bo widzowie piszą do mnie na wielu social mediach, jednak nie wkurzam się jesli ktoś jest nachalny bo widzę np, że jest młodszy. Nie rozumiem stwierdzenia „postrzegają kibiców inaczej” hah To jest taka rzesza widzów, że mogę Cię uspokoić, że kibicuje im pełno inteligentnych, głupich, nachalnych, szanujących prywatność, zazdrosnych jak i dumnych osób. Tak to wyglada po prostu. Po takich wiadomościach nie zmienia zdania bo to kropla w morzu. Zgadzam się, że czwarta część to za bardzo ciągniecie tematu, nie ukrywam, że nagrałem to na wiele próśb widzów. Dziękuje za opinię, pozdrawiam

  • Może teraz "napisałem do 100 skoczkiń narciarskich"

  • 6582Sebastian Sebastian Kieraś

  • Mozesz napisać też do Jarosława krzaka bo on miał 3 miejsce w FIS cup więc jest nawet znamy

  • Lot

  • Mój nick: eksi.rok_ Zaobserwowałam oba konta 😊 A np ja bardzo bym chciała zobaczyć wiadomość od Andreasa Wellingera bo to mój ukochany skoczek! 💗💖 LOT 😄

  • lot

  • No Elo

  • pacio tv instagram

  • Nick: borys.strzyzewski super film

  • Fajnie by było zobaczyć napisałem do 100 tenisistów

  • Lot

  • W następnej części napisz do Francuza valentina Fouberta

  • Czekam na 5 czesc

  • Lot

  • izus_18_

  • Nazwa insta papuzie_życie_nimf Ps fajny kanał fajne filmy fajne piosenki i fajny content Pozdro Lot

  • Napisz do ludzi którzy mieli konvzyc kariere a nie skończyli np do najman XD

  • Btw nazwisko Prevc wymawia się „Prełc”

  • Jak już musisz do nich pisać, to może z jakimiś ciekawszymi pytaniami chociaż... 😌

  • Super Odcinek! 🔥

  • "LOT"

  • Napisz do stanowskiego czy Najman Jescze stoi xD

  • Film fajny ale muzyka gówniana.

  • Lot

  • Napisz do 100 kierowców formuły 1

  • Zazdro, że Ci Deschwanden odpisał 😁

  • Mateusz muc2

  • Ej zrób playliste pls i 💪💪💪dla ciebie

  • Lot

  • Dziwi mnie, że Kytosaho nie odpisał. Takie drobnostki - czyta się "Kytosaho" normalnie, "Prełc/Preuc"

  • gotowe nick adrian___063

  • Może napiszesz do Artti Aigro?

  • michu1_69

  • Pomysł na odcinek : Pisze do 100 trenerów klubów piłkarskich, Dajcie 👍 żeby zobaczył

  • Może teraz pisze do polskich skoczków, nie tylko tych popularnych?

  • kub5548

  • Weź daj maximilian stjeren

  • Mój ig: _sztobnicky_2 Ps.Kozak odcinek 💥

  • lot jak lot xd